söndag 13 november 2011

Senaste inköpen!

Naturligtvis har jag de senaste veckorna varit igång och shoppat lite mer scrapprylar =)

Jag tycker det är synd att det inte finns fler svenska scraptidningar men har köpt dessa två i alla fall =)


Det har även blivit lite papper...dessa är från Magnolias julkollektion.....



De yttersta här är från Storyteller och papprena i mitten från FabScraps....



....en fin stämpel från Prima som blir perfekt att stämpla på blommor odyl...



.. två små saker på IN-Ex när vi var i Göteborg på höstlovet...


...och en superbra plastburk att ha ståendes på pysselbordet till diverse flaskor. Den är i samma serie som förvaringen jag har till mina papper som jag får visa en annan dag....



Detta var det som jag släpat hem på det sista. Shoppar ni mycket?!

Just nu sitter jag och gör det sista på en rolig sak som kommer upp här så fort den är klar!

Kram Iffa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)