torsdag 24 november 2011

Glöm inte bort........

Oj, vad veckan gått fort. Har haft massor att göra och har inte hunnit varesig blogga eller scrappa =(((

Som min rubrik lyder idag så är det så lätt att glömma bort det enkla.

Tänkte visa ett lite tips idag på hur enkelt man kan förändra sina blommor!

Genom att använda sina stämplar på blommorna så går det på ett snabbt sätt göra en tråkig enfärgad blomma till en betydligt roligare variant =)


Man kan sedan sätta fast något fint i mitten...........




Här nere ser ni två olika blommor. Den vita är som den ser ut när den är köpt och den till vänster har jag kört runt i Distressfärg som jag stämplat av på ett akrylblock för att färglägga med. Istället för att bara torka av det efteråt har jag sprayat vatten på och sedan kört runt med blomman och fått ett fint utseende.......



Jag har sedan satt den på en större platt blomma och kompletterat med en liten kvist....




Här är en söt variant till där jag satt lite tyll bakom och en söt rosa kvist.......



Kram Iffa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)