söndag 27 november 2011

Advent och After Eight


Idag är det första advent och första ljuset är tänt =)


Det blåser storm ute idag så då har vi ägnat oss åt att baka pepparkakor........och att pyssla.

Jag har gjort klart en After Eightask som vi ihop med lite andra saker skall ge vår chef i jul. När jag bläddrade bland mina papper här hemma hittade jag ett perfekt från Piondesign "Väntan på tomten II" som blev superbra till detta projekt.....



Jag måste säga att jag blev jättenöjd själv och tycker det blev superfin!!



Helt plötsligt har jag gjort endel med guld på julkorten i år. Jag brukar inte göra det och har därför nästan inget i guld. Jag hade i alla fall embosspulver i guld så därför har jag embossat den utstansade Spellbindern som sitter på ovansidan och sedan embossat god jul i rött över.



På kortet ovan här har jag snörat ett guldband runt och sedan prickat ut guldstickles längs hela kanten då den var tvungen att vara här för att bilden skulle hamna fint.

Under har jag satt mitt lilla sigill som jag sätter på allt där det står "handgjord bara för dig"....



Att altra olika saker tycker jag är superkul och har börjat göra mer och mer. Det är ett enkelt sätt att piffa till en sak och blir så mycket roligare att ge bort.

Kram på er och håll i er så ni inte blåser bort idag om ni ger er ut =))))


11 kommentarer:

  1. Vilken superfin altrad after eight-ask! Det blev jättefint med de guldiga "nitarna" längs med kanten!

    SvaraRadera
  2. Så fin after eight ask du har gjort tyckte det var superfint med guldet
    ha en bra söndag

    SvaraRadera
  3. super fin.. ja älskar pion papperna :D
    oerfekt present :D

    SvaraRadera
  4. En helt fantastisk ask! Jättefint att pappret slutade på sidan av asken istället för under.

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Älskar guldstickles prickarna på After-eight asken:)

    SvaraRadera
  6. Jätte fin ask,och håller med om att de guldfärgade prickarna gjorde jätte mycket för asken

    SvaraRadera
  7. åh vilken fin after eight ask

    SvaraRadera
  8. Underbart julig after eight ask du gjort!

    SvaraRadera
  9. oj oj vilken fin after eight-ask! vad du är duktig!!
    Lisa

    SvaraRadera
  10. Åh vilken mysig ask! Älskar den! Men var har du hittat dessa ljusdekorationer (siffrorna!). Dessa är ju ett "MÅSTE-HA" krav på!

    SvaraRadera
  11. Hej Johanna!
    Då du inte har någon blogg som jag kan svara på din fråga så skriver jag det här och hoppas du tittar här igen. Sifforna hittade jag på Indiska, jag håller med dig, de är jättefina! Tack för dina fina ord om min altrade AfterEightask!

    SvaraRadera

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)