fredag 25 november 2011

Nu firar jag 4 månader!

Jag har nu lyckats hålla igång min blogg i 4 månader!!

Jag tycker fortfarande det är jättekul att blogga.......även om det tar lite tid och sätter lite press på mig att skapa saker =)))))))) .......men det är en rolig press, hihi!
4152 stycken har hittills varit inne och hälsat på hos mig =) och jag har 6 stycken följare............jättekul!!

Jag tänkte att jag skulle visa hur jag förvarar alla mina fiiiiiiiiina papper idag.

Jag har hittat min förvaring på Åhléns som jag fastnat för......


De rymmer mycket papper och det är enkelt att bläddra. I en något kortare variant har jag spillbitar som är hela i längden åt ett håll.........



De lite mindre spillbitarna är uppdelade i enfärgade och mönstrade samt i färger i dessa två........



........och de allra minsta bitarna som är perfekta till att stansa ut saker i har hamnat i den här =) .......



Förvaring är ett ständigt pågående projekt hemma hos mig och det är lika fantastiskt varje gång jag ändrar något och "hittar" massa fint jag inte visste jag hade =))

Kram Iffa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)