måndag 17 oktober 2011

Ytterligare ett julkort är klart!

Det går lite trögt med att göra julkort men har lyckats gjort klart ett till i alla fall! Detta kortet har fått vikning i form av Folding Card som jag gjorde en beskrivning på HÄR .

Det är tredje kortet jag gjort nu med denna vikning så nu har jag fått in ordentligt hur man gör =))

På framsidan har jag stämplat med en gammal stämpel från Panduro som jag fortfarande tycker är söt och som passade perfekt i öppningen på kortet...
....och på baksidan stämplade jag med stämpeln jag alltid sätter bak på korten, den köpte jag på min första scrapmässa i Göteborg för flera år sedan och den kommer från Bildmålarna. Denna gång stämplade jag den på en tag jag använt Distresse Stain på....

...oj, detta kort blev väldigt ljust såg jag nu =) och det är brunare i verkligheten....men jag tyckte det var käckt att sätta fast en tag bak för det har jag aldrig gjort förut!

Inuti kortet har jag stämplat med den här tekniken som jag visade i lördags...


Det är så kul när ni kommenterar i bloggen och just inlägget med den stämpeltekniken var uppskattad. Roligt att kunna påminna er som glömt bort den och visa den för er som ännu inte provat.

Kram Iffa

1 kommentar:

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)