tisdag 11 oktober 2011

Babysko

Jga satt och kollade igenom lite vad jag gjort under förra året. Hittade detta kort jag tagit............


De små söta skorna gjordes till en arbetskompis som fått en liten flicka. Det var första försöket så jag blev nöjd, var inte alls så svårt som det såg ut. Ska nog skriva in detta på "att göra listan" och göra ett par till någon gång =)

Till skorna gjorde jag ett matchande klänningskort också........



Detta var det första klänningskortet jag gjorde. Förutom några få missar så har jag fotat allt jag gjort sedan jag startade vilket är jättekul att sitta och kolla tillbaka på. Man ser verkligen hur man utvecklats och att man även fastnar för vissa dekorationer odyl i olika perioder.

Kram Iffa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)