torsdag 20 oktober 2011

Hipp Hipp Hurra!

Idag fyller min syster 40 år! Stort grattis!!

Då vi är grannar kilade jag över tidigt i morse innan jobbet och gav henne en blombukett.

Självklart gjorde jag en lite tag och satte fast i den =)

Jag ville ha den lite större än vad Magnoliadien var så jag löste det så här.

Först stansade jag ut tre stycken, delade på den som jag ville förlänga tagen med.....

Sedan fäste jag mittentagen med dubbelhäftande tejp bakom framsidan...

och sedan fäste jag baksidan och även en liten ring runt hålen på båda sidor...

Färdig blev den så är fin!

Färgerna valde jag utefter buketten då jag ville att de skulle matcha fint och så här blev det =)

1 kommentar:

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)