tisdag 4 oktober 2011

Mer fina charms!

Idag kom åter ett litet roligt kuvert hem från Pappex.
Blev jätteförtjust i sakerna därifrån så la en till beställning häromdagen som damp ner idag.

Allt detta fina har jag packat upp och sorterat in där det hör hemma i min pysselhörna =)


Spegelcharmen är ju bara så fin! Gäller bara att komma på ett sätt att få det att glänsa och se ut som en riktig spegel i den...........men jag har en idé som jag ska pröva någon dag. Går ju också göra så att det kan se ut som en sprucken spegel, det blir nog också fräckt!
Saxen tycker jag också är supercool och kommer definitivt finna en perfekt plats på något projekt någon gång.

Jag är en person som inte går och shoppar efter någon lista utan jag shoppar allt som jag kommer över som jag tycker är fint. När jag sedan sätter mig ner hemma så finns oftast en salig blandning av olika prylar i massa olika färger och utseende så det går alltid hitta saker till mina projekt.

Sedan kan jag ju köpa någon speciell sak om jag har ett speciellt projekt eller få en specifik beställning som te x när det skulle vara golftema på ett kort...........då inhandla jag en fin golfstämpel för då hjälpte inte mitt stora förråd här hemma =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)