onsdag 12 oktober 2011

Jag e hopplös.........

........för nu har jag shoppat igen =)

Var snabbt in i stan idag och skulle uträtta ett ärende.......och vart smet jag in på vägen hem om inte Pysselakuten.

Jag passade på att köpa två färger till av Distresse Stain då detta kommit in för det hade jag ändå tänkt köpa på mig fler av....


...men det slutade inte där utan jag köpte även med mig lite papper hem.........



.....och en MS-stans i form av en jättefin fjäril!!!



Jag tycker det är fint att sätta fjärilar på allt möjligt och även fast jag redan har två jättefina fjärilsdies så kunde jag inte låta bli denna, visst blir de fina......




Lite Distresse och bling bling på dessa som kommer de bli hur tjusiga som helst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)