lördag 8 oktober 2011

Förvaring av masker till stämplar

Att maska stämplar är väldigt roligt men något jag gör alldeles för sällan.

Jag har i alla fall sedan lång tid tillbaka gjort så att jag stämplar upp stämpeln en extra gång på annat papper för att ha en mask till stämpeln när jag behöver det. Från början stämplade jag upp på Post-It lappar och sedan läste jag ett tips och gick över till overheadpapper. Jag har kommit fram till att jag personligen nog tycker att Post-It lapparna fungerar bäst och är enklast att klippa ut i samt är självhäftande.

Har vid ett tidigare tillfälle visat hur blocket jag altrat ser ut där jag förvarar maskerna i men tänkte idag visa detta igen.


Blocket är ett vanligt enkelt block som jag altrat och i blocket sätter jag enkelt fast mina masker så att det bara är att ta loss vid behov.



När det kommer till förvaring av olika scrapprylar tror jag aldrig vi scrappare blir färdiga =) Det är ett ständigt ändrande av olika smarta lösningar för sakerna. Jag har i veckan även röjt runt i mina saker och ändrat förvaringen av blommor som jag ska lägga upp här någon dag.

Näe, nu är det dax att ta tag i denna lördag. På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)