lördag 3 november 2012

Leopardmönstrat!

Godmorgon!

Dagens inlägg blir nr 200!
Jag har hållt igång min blogg under cirka 15 månader nu och 
det är fortfarande lika kul =)

Till dagens kort fick jag ta hjälp för att hitta pappret jag använt. 
Hittar man inte något själv är det bara att lägga ut en fråga på Svensk Scrapbooking också 
vips har man oftast ett svar, vilken underbar sida det där är!!!

Personen som skulle ha detta kort älskar leopardmönstrat.....och självklart
ville jag uppfylla önskemålet =)

Valde att göra min hjärtform igen och korsettknytning som jag älskar att göra.
Nu när jag fått köpt en Crop-A-Dile kommer det nog bli ännu mer öljetter här inne =)
Börjar bli svårt att ta kort nu när mörkret infunnit sig så dagens bilder är kanske lite mörka och glänsande.








Som ni ser satte jag även dit lite öljetter på baksidan. Jag måste dekorera varenda sida och hörn 
som finns på mina kort. Har försök att låta bli ibland.............men det går inte =)

Hoppas ni får en jättehärlig helg! Själv ska jag på en liten utflykt idag =)

Kram Iffa




23 kommentarer:

  1. Ett häftigt coolt kort , många fina detaljer....
    Ha det så bra
    Kram
    //anneli

    SvaraRadera
  2. Wow,
    vilket läckert och tufft kort!
    Härligt med så många fina dekorationer.
    Ha en bra dag.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Men göta petter såå himla läckert.
    Du får ju till det så snyggt med alla öljetterna, ojojoj jag har nog försökt mig på detta med snörning, men icke, blir inge bra alls.
    Såå supersnyggt kort så det är inte klokt, du är en mästare på olika roliga vikningar, ME LIKE :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  4. Härligt kort till ett ungt födelsedagsbarn :) Snyggt papper och form o dekorationerna.Kul att se att du fått användning av din crop-a-dile, själv får jag nog avstå för stunden, verkar slut i de flesta butiker. Tack för dina trevliga kommentarer i min blogg, blir jätteglad av att läsa dom. Önskar dej en trevlig helg och utflykt :) kramar bibbi

    SvaraRadera
  5. Riktigt snyggt kort och vad bra det blev med alla öljetterna. Riktigt snyggt att du dekorerar alla sidor på kortet. Jag gör det ibland men för det mesta gör jag det bara på insidan också, inte baksidan.
    Kramis

    SvaraRadera
  6. Vilket häftigt kort !! Det var ju ganska ovanligt , men kul att du fick tag på papperet.
    Ha en skön helg ! Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Tufft och kul kort som säkert uppskattades mycket!

    200 inlägg, det är bra jobbat, det!
    Ha en fortsatt skön helg!

    SvaraRadera
  8. Så himla snyggt och annorlunda! Kul med massa olika vikningar i din blogg.
    Visst är det roligt med Glossybox? Man får ju helt klart en del nya beroenden.
    Ha en jättebra helg!
    Kram, Linda

    SvaraRadera
  9. Visst är det tur att det finns hjälp att få på internet, massor av ställen att fråga och massor av inspiration.Du har skapat en superfint kort som jag är övertygad om att mottagaren kommer gilla.
    Kramar från mig.

    SvaraRadera
  10. Hej Iffa
    Vilket läckert kort du har gjort med det upplägget så känns det nästan lite sexigt med snörningen och de upprullade kanterna.
    Grattis till dina 200 inlägg det är verkligen inte dåligt presterat och du har verkligen fått ihop en trogen läsar skara.Måste också Gratta dig till den fina bonusvinsten du fick av Stephi håller med henne i vart enda ord hon skriver om dig, dina komentarer se man alltid fram emot att få läsa.
    Ha en underbar fortsatt helg
    Kram Mona

    SvaraRadera
  11. Läckert!!!
    Välarbetat som vanligt och vad vore ett av dina kort utan öljetter???
    Ha det gott!!

    SvaraRadera
  12. Vilket häftigt kort och vad snyggt med snörningen. Ha en bra dag. Kram Nina

    SvaraRadera
  13. Oj så mycket kreativt och vackert du gjort medan jag var ute på äventyr! Det här kortet var verkligen läckert och din häftiga häxhatt härunder såå häftig!!
    Därunder ett underbart "tryllekort" - nice!!
    Kul att du varit på mässa och fyndat - hoppas din familj gillar din "Crop-a-dile" ;-)
    Vi fyndade också lite i NY innan allt stängdes av Sandy. Hade vi vetat om det hade vi snabbat oss till scrapbutikerna och sluppit stå utanför och dregla när det sen var stängt ;-)
    Ha det gott! Kram!!

    SvaraRadera
  14. Såå häftigt kort riktigt läckert kanon fint med det svarta.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  15. Läckert hjärteverk du skapat! Lite raffigt med det leopardmönstrade tillsammans med organza och korsettknyt, gissar att du sliter på din nya Crop-A-Dile rejält ;)

    Gratulerar till ditt 200:de inlägg och det gör mig glad att höra att du inte tröttnat det minsta trots 15 månader som bloggerska! Tur för oss läsare! =)

    Hoppas att du kom iväg på IKEA och att allt gick någorlunda friktionsfritt. Hehehe, det kräver ju faktiskt en del för att få ihop shoppingen på IKEA...hitta vagnar, varor, restaurang, toaletter o s v.

    Tusen tack för dina fina ord hos mig! Självklart har jag fotat och jag är alldeles salig av lycka över att äntligen kunna breda ut mig lite. Hehehehe...det hördes på maken som om han lika gärna kunde ha sina pärmar och annat i vilket skåp som helst hemma. Jippiii...det betyder att hela utrymmet ät mitt!! =D

    Stor kram till dig, ha det gott!

    SvaraRadera
  16. Hej Iffa!
    Himla så läckert och "raffigt" hjärtkort du gjort. Du gör alltid så fint med öljetterna:)) Snygga färger har du oxå använt:)
    Grattis till ditt 200:de inlägg:)) Jag kan inte heller låta bli att dekorera alla sidor, hihi! men det tar ju lite längre tid;)

    Må så gott, och var rädda om varann
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  17. *ler* såå läckert jag bara ler
    kortet är både lite busigt, sexigt och läckert :D

    SvaraRadera
  18. Wow, vad häftigt!! Vad smart med öljetter till siffrorna!
    Grattis till 200 inlägg, hoppas det blir mååååånga fler!
    Kram!

    SvaraRadera
  19. Superläckert kort minsann!!
    Jättefina detaljer...

    Visst är det underbart när man sitter som ett frågetecken ang gnt och man får sååå mkt hjälp av scraptjejer runt om i Sverige!!
    precis som det ska va!!

    Ha en fortsatt trevlig vecka!!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  20. Grattis till 200 :)
    Häftigt och snyggt,
    kul med ett hjärta som kort.
    Öljetter är en tuff detalj.

    Själv söker jag info nu om just crop-a-dile,
    jag tänkte att Tomte skulle komma med en,
    vet du om det är någon skillnad på dom
    förutom färgerna och ställe att inhandla en på?

    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  21. Tack för förklaringen - å här ser jag ju perfekt hur du gjort! Måste testas! :-) Gillar leopardmönstret åxå!
    Å adventskalendern här ovanför var ju helt fantastisk!
    Kram

    SvaraRadera

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)