lördag 3 september 2011

Prickar

För några veckor sedan kom HM-katalogen. Alltid lika kul att se vad de har att erbjuda. Denna gång fastnade jag för prickiga förkläden som de hade. Det rosa gick åt som smör i solsken för det tog slut innan jag hann beställa. Jag hade tänkt beställa båda färgerna då jag har turkost i köket men nu var det bara det  turkosa som fick komma hem till oss =)


Jag brukar aldrig ta på mig förkläde när jag grejar i köket och blir lika arg varje gång jag får en fettfläck som inte går bort. Nu har jag blivit duktigare då detta är så fint att ta på sig och prickar är ju högsta modet i höst har jag läst =) Alla som känner mig vet ju också att jag är svag för volanger i lagom dos på kläder.

Den här helgen har jag tänkt att bara vila upp mig och scrappa så förhoppningsvis kommer det upp lite godbitar på bloggen framöver, kanske rent av redan ikväll!

Kram Iffa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)