onsdag 7 september 2011

Omstrukturering

Hur man ska förvara alla scrapprylar är ett ständigt pågående projekt hos mig. Nu har det kommit till embosspulver......jag tycker att jag har en jättebra förvaring till detta idag där det inte sölar utan håller sig i denna burk.........


....men det tar för stor plats så idag hittade jag perfekta små burkar för bara 4 kr styck!! Så nu ska det flyttas över pulver ikväll och sedan kommer det finnas mycket plats för annat att förvara i byrålådan!!



Hittade även ett par papper som jag köpte. Brun är en favoritfärg och jag köper helst dubbelsidiga papper då det blir så enkelt att matcha...och man får dubbelt så mycket papper (änns det ju nästan som i vart fall =)  Framsida på dem ser ut så här.....



....och naturligtvis jättefina baksidor =)..............



När jag ändå var i farten kilade jag in på Harald Nyborg och köpte på mig lite mer dubbelhäftande tejp och en rulle med rutnät som jag hoppas syns igenom aluminiumtejpen vilket den förra inte gjorde.



Näe, nu ska jag flytta embosspulver =)

Ses imorgon med nya inspirerande tips!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)