tisdag 27 september 2011

Gör en egen texttavla

För ett tag sedan testade jag att göra en egen tavla med text på. Det som tog längst tid var att komma på vad jag skulle ha för text på den =)))

Jag tog en lite canvastavla som jag redan hade hemma och prövade på. Sedan letade jag fram mina foamstämplar som låg gömda längst in i en låda, tog fram svart akrylfärg............också satte jag igång!


Jag ville göra tavlan enkel med bara några tänkvärda ord.....dessa tyckte jag passade bra, kan var nog så svårt att komma ihåg ibland när livet blir för stressigt........eller hur?!

Jag tycker den blev stilren och fin. Nästa gång ska jag nog testa att altra en canvastavla med massa fina saker på för jag har en likadan till hemma som får bli nästa försökstavla =)))

Kram Iffa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)