måndag 12 september 2011

Gör egna bakgrundsstämplar!

Tänkte visa vad jag knåpat ihop =)

Det blev ju lite inköp av nya stämplar på mässan och när jag klippte rent stämplarna för att foama dom så var det ganska stora bitar över den här gången så jag klippte ner det i mindre bitar och gjorde min egen bakgrundsstämpel!


Jag tog helt enkelt en bit foam och började passa ihop bitarna så att jag fick en rektangel..........det värsta som kunde hända var ju att jag fick kasta allt men ville ändå pröva =)

Uppstämplad ser de ut såhär.........



Jag tänkte lite tegelväggsaktigt när jag klippte då jag köpte en mask i form av tegelstenar på mässan så nu återstår att se om jag kan hitta något projekt att prova den på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)