onsdag 31 augusti 2011

Blomma

Efter ett sånt fint tips på en jättefin blomma man kan göra själv på Svensk Scrapbooking så var jag ju naturligtvis tvungen att pröva att testa detta =)

Mitt första första försök resulterade i den här blomman........



För att starta att göra en sån här blomma så börjar man med att stansa ut en cirkel i valfri storlek. Därefter täcker man den med dubbelhäftande tejp och börjar med att sätta fast bladen......



När detta är gjort är det bara att låta fantasin ta över =)

Jag satte min blomma på en färdigutstansad spetscirkel från Martha Stewart som jag sprayade med egengjort mist.

Vad jag sedan satt min blomma på fick ni en liten tjuvkik på idag på bilden  =) Lägger upp bild på det färdiga resultatet imorgon!

Nu måste jag rusa och ta ut mina pizzabullar ur ugnen, ses imorgon!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)