onsdag 10 augusti 2011

Ombyggnad på går & här kommer det utlovade julkortet!

Blev inget julkort upplagt här igår p g a strul med min sons skolstart =/ ...........men idag kommer det =)

Ni som går in här de närmaste dagarna kommer nog kanske undra varför bloggen ser ut som den gör. Jag håller på att ändra utseendet och får hjälp av gulliga BellaMio (stort tack =). Så förhoppningsvis ska den väl bli fin och precis som jag vill ha den tillslut!

Nu till dagens kort! Jag har sparat denna kortvikning som "Låskort" men vet inte om det är så det heter eller vad det kan ha för namn? Jag tycker i vart fall att det är en rolig och enkel kortvikning att göra......och jag älskar ju som sagt att variera mina kortvikningar!



Framsidan av kortet
  


Kortet utan "tagen"
  


Kortets insida
  Stämpeln är från Gekås i Ullared där jag fynda den för några år sedan =) och julpappret är från förra året. Börjar väl bli dax att se sig om efter nya julpapper för de börjar väl förhoppningsvis dyka upp snart. Textstämpeln är från Panduro.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)