måndag 1 augusti 2011

1 vecka!

Oj, vad fort tiden går. Idag har det redan gått en vecka sedan jag startade min blogg =) ....tiden går fort när man har roligt!

För någon vecka sedan blev jag klar med ett beställningskort. Önskemålet var golftema. Gav mig iväg till Pysselakuten här hemma i stan och hittade den perfekta stämpeln. Bak på mina kort har jag en stämpel som jag alltid stämplar med. Den köpte jag alldeles i början av min scrapkarriär =) när jag var på mässa i Göteborg och sedan dess har den blivit min följeslagare på alla kort. Till detta kortet tyckte jag det passade att stämpla den på en egengjort golfboll, hihi!



Framsidan
 




Baksidan
  Näe, nu får jag ta tag i annat. Har haft en underbar dag i Uddevalla idag med strålande sol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)