torsdag 4 augusti 2011

Årets första julkort

Då var årets första julkort klart! Detta blev väldigt annorlunda mot vad jag brukar göra då jag ville testa att göra med en dragkedja. Lite klurigt var det att få till det med symaskinen och samtidigt få den att vara öppen, men jag tyckte det blev bra tillslut ändå =)

Köpte nyss den fina tagdiesen från Magnolia som jag stansade ut en fin bild till framsidan. Den diesen kommer jag använda hur mycket som helst, bara älskar den!!



Nu har jag bara några dagar kvar på semestern innan vardagen drar igång igen så kanske att jag lyckas göra ett julkort till innan veckan är slut. Får leta i mina gömmor och se vad jag kan hitta för någon rolig stämpel att färglägga.
Om några veckor är det mässa i Uddevalla så då blir det perfekt att fylla på förrådet av julmaterial.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)