torsdag 25 augusti 2011

1 månad & aluminiumtejp!

Oj, vad fort det gått. Idag har jag haft min blogg i en månad redan =)

Idag tänkte jag visa den tag jag gjorde i helgen som gick. Jag gick lös på stämplar och två av mina älsklingsfärger, rosa och lila. Blev jättenöjd över resultatet, vad tycker ni?!

Distresse är ju helt underbara att arbeta med. Här har jag tagit den ena färgen över hela stämpeln först och sedan duttat lite här och var på stämpeln med den andra........och då får man så här fina effekter när man stämplar!


Lyckades även få tag i aluminiumtejpen på Lidl idag så inhandlade två rullar direkt. Ska bli jättespännande att testa denna teknik!!



Äntligen fick jag tag i sån här tejp =)
 Hinner förhoppningsvis testa detta i helgen för idag har jag börjat röja och städa på mitt pysselbord och oreda råder här för tillfället =) Ska ju på scrapmässa i helgen och då är det bra att kolla igenom vad som finns i gömmorna!

1 kommentar:

  1. Vilken fin tag.
    Jag var också och införskaffade aluminiumtejp idag. Bara väntar på att jag skall få tid att göra något med den.

    SvaraRadera

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)