söndag 31 juli 2011

Spellbinder

Ja, som rubriken säger tänkte jag lägga upp ett kort idag på mina älskade Spellbinder! Hur gjorde jag innan jag började samla på mig dessa? =) jag tror inte att det är ett enda kort som lämnar detta hem utan att någon Spellbinder har varit inblandad. Har även andra sorters dies men dessa har jag flest av........och fler kommer det att bli, var så säkra!!



Mitt Spellbinderförråd än så länge =)


  Mina favoriter just nu är nog Fancy Tags Two och Crown Ovals......kanske för att det är bland de sista jag köpt, men jag tycker i vart fall att de är väldigt fina! Vad har ni för favoriter?!?

För en stund sedan började jag på mitt första julkort för i år, får se när det blir klart så att jag kan lägga upp det här. Kan i alla fall avslöja att det kommer vara med en dragkedja.

Näe, nu kikade precis solen fram, jag kanske skulle se om det inte går att sätta sig och njuta lite av den på balkongen ihop men en Magnoliatidning för att få lite inspiration!

Kram och på återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)