söndag 18 december 2011

2011 års sista tillverkade julkort

Då har turen kommit till att lägga upp årets sista julkort =)

Jag valde att återigen göra ett Trishutter Card som ni hittar beskrivningen på hur man gör HÄR .

Denna gång använde jag mig av papper från Magnolia som är så fina.


Jag älskar att sätta på metallhörn som jag gjort här ovanför. Tycker det blir supersnyggt på korten! Får nog ge mig ut på nätet och klicka hem lite fler sådana då de börjar ta slut här hemma =)


Även att embossa chipboard har jag kommit igång med ordentligt nu. Kul tycker jag då de bara har legat här hemma och skräpat hur länge som helst.

Nu ska jag gå och tillaga grönkål och äta lite minijulbord här hemma snart =)

Kram Iffa

5 kommentarer:

  1. Vilket vackert och välgjort kort!

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt kort!! Superfina papper och dekorationer, och textstämpeln är bara så läcker.
    Trevlig advent
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Jätte mysigt kort och vilka fina papper o dekorationer.

    SvaraRadera
  4. Hej igen :) Köper alla mina metalldekorationer hos http://www.pyhobby.se/ så billigt :)
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Jag ska nog oxå passa på o handla lite nu när det är rea:) En annan bra sida för fina papper och blandat smått o gott är Weralena.se.
    God Jul till dig med :)

    SvaraRadera

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)