måndag 16 januari 2012

Fyndat!

Min fysiska favoritbutik PysselAkuten har haft utförsäljning de sista veckorna då de skall stänga. Jättetråkigt tycker jag då jag shoppat där i flera år =( Men..........då det är som det är så har även jag passat på att fynda lite. De har 30% vecka 1, 50 % vecka 2 och nu är det sista veckan med hela 70 % rabatt!

Tänkte jag skulle visa vad jag släpat med hem under dessa veckor =) Första veckan när det var 30 % blev det detta..


När det var dags för 50 % fyndade jag detta......


Nu idag lyckades jag lägga vantarna på allt det här.....



Mycket shopping på få dagar med andra ord =) Men man får passa på när det går att fynda!! Allt som allt har detta kostat 873 kr...............inte dåligt va =) Jag blev nöjd med allt men det jag blev fantastiskt glad över att fånga åt mig var cuttingmattan till min gamla Reva!!!! Som jag letade ett tag för att få tag på en ny liten sån utan att hitta!!

Kram Iffa

1 kommentar:

  1. Oj vad mycket härligt du fyndat, blir riktigt avis ;)

    Kramiz Majsan

    SvaraRadera

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)