torsdag 14 februari 2013

Vad skall man visa idag om inte.....

hjärtan i sin blogg =)

Har ju helt snöat inne på att bygga in saker i korten som jag skrev här nedanför. 
Själv har jag aldrig prövat med värmeljus.....så det fick det bli denna gången!

Rosa är ju en favoritfärg här så den byggdes hela kortet kring och sedan massa blommor!!
Kan tillägga att det är massor av Stickles på detta kort......därav att min flaska tog slut =)
(Obs! kameran ljuger idag igen......pappret är rosa =)




....oxå lite detaljbilder.....


Har ni sett att ica maxi fått in ett litet sortiment med scrapprylar?! I julas fanns ju lite stansar och nu
har de fått in ett litet sortiment med blommor, brads, papper och stansar! 
Självklart fick två kantstansar följa med hem till mig =)


Hoppas ni alla haft en fin dag idag och imorrn är det redan helg igen!!!

Kram!!








28 kommentarer:

  1. Så snygggt och fräkt det blev med att stansa ut så man ser ljusen. Härliga färger tillsammans. Du är så himla duktig på att hitta på nya vikniningar, blev kanon med all sticklers på blommorna. Var på Maxi i söndags tänkte att de hade ju lite i julas så ahr de kanske fått hem lite igen så med mig hem hade jag 1 kantstans och en hörnstans lite blommor och band.
    Ha en bra helg.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt, fina färger. Snyggt med roshjärtat på framsidan. Kul att hitta nya grejer på affärn när man ska handla, förstår att det är svårt att låta något slinka ner i vagnen :) Önskar dej en bra fredag och en trevlig helg. kram bibbi

    SvaraRadera
  3. MEN ÅH så FIIINT!!!!! Blomsterhjärtat är såå snyggt och färgkombon är bara så fin. Så snyggt också med det uppvikta hörnet :) Liftvarning igen ;)
    Stor Kram <3

    SvaraRadera
  4. Jättefint gillade jättemycket............
    Kram på alla hjärtans dag
    //Anneli

    SvaraRadera
  5. Ett såååå snyggt kort. Blomsterhjärtat var helt underbart snyggt.
    Får kolla bättre på MAXI nästa gång, för idag så missade jag det.
    Visserligen visste jag inte att dom fått in mer saker och då kollade jag ju inte.

    Kraaaam

    SvaraRadera
  6. Hej Iffa!
    Åhhhhh så vackert Alla hjärtansdag kort du gjort:) Fint med alla blommorna:) och texten gillade jag:) Allt är såååå fint:))
    Ja då ska jag titta efter scrapgrejer nästa gång jag är på Ica Maxi.

    Ha en härlig helg vännen:)

    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  7. Åh så fint!! Älskar det fina hjärtat du bildat med blommorna... Shit det måste gå åt en del blommor hos dig helt klart ;-) har allt sett scrapsakerna på Maxi, köpte såklart tygtejpen... Och fastnade inte för stansarna då men nu såg de ju riktigt fina ut, får kanske kolla en gång till... Livsfarligt att fastna där när man ska storhandla ;-) hi hi. Stor kram till dig på alla hjärtans dag.

    SvaraRadera
  8. Ett jättehärligt ljuskort! Tjusiga blommor i mängder och snyggt matchade ljus.

    Jag har full förståelse för din nuvarande passion - att lägga småsaker i korten. Jag är ju själv väldigt förtjust i just det.

    Ha en härlig helg! Själv är jag faktiskt ledig, hör och häpna!

    SvaraRadera
  9. Wow så himla tjusigt..ett underbart blomsterhjärta på det kortet!!
    En perfekt present..blommorna blev verkligen effektfulla och vilken fin färgkombination!!
    Måste ta en sväng till Maxi ser jag..de var jättefina stansarna!!

    Hoppas du haft en bra dag!!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  10. Oj oj oj så snyggt. Vilket blomsterhjärta så snyggt.
    Blir till att fredagshandla på Ica Maxi:)) Kram

    SvaraRadera
  11. Oj, oj vad snyggt pappren och alla blommor är helt underbara och ljuskort är väldigt roliga att göra:)
    Hoppas du får en skön helg!
    kram Charlotte

    SvaraRadera
  12. ÅHH WOOW helt fantastiskt ljuskort, såå vackert med alla blommorna som du format till ett hjärta ;). ÅHH jag som är galen i blommor, som du vet :).

    Jag känner igen det där med att färgerna inte alltid stämmer med verkligheten, kameran ljuger ;)

    Måste ta och kika på maxi när jag åker dit nästa gång :)

    HA EN TREVLIG HELG OCH STOR ALLA HJÄRTANS DAG KRAM!!



    SvaraRadera
  13. Så underbart glittrigt och härligt ditt ljuskort blev. Och alla blommor....så fint !!!!ICA Maxi ...var det !!!!!!!!Kram Eva

    SvaraRadera
  14. Snyggt kort!
    Gillar metallhörnet som hänger ner
    och de två söta svanarna.
    Stickles är ju effektfullt och
    man kan lätt "trycka tomt".
    Ha ett trevligt veckoslut.
    Kram

    SvaraRadera
  15. Va snygg ditt ljuskort blev,
    gillade alla fina blommor som bildar ett hjärta.
    Jag va på Ica Maxi igår och missade stansarna :(
    Men då har jag en anledning att snart åka till Karlstad igen :)
    Kram & ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  16. Vilket underbart kort! Dina kort får t o m mig att gillar rosa ;) Vad snyggt det blev med blomhjärtat!!! Och vad sött med det lilla svanparet :)

    Vid jul sökte och sökte jag efter scrapprylar på ica maxi är hemma hos oss men tydligen har inte de tagit in för inget hittar jag... hittade inte heller någon personal att fråga.... Hur som helst vad härligt att kunna handla lite scrapsaker samtidigt när man handlar maten, gör matinköpen betydligt roligare :)

    Trevlig helg!!!
    Kramis

    SvaraRadera
  17. Så himla fint ljuskort i rosa du gjort och alla blommor du satt där.
    Måste bli att kolla vad som finnes på Maxi det är alltid skoj med något nytt.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  18. WoW Iffa så fint det här blev. jag som alla andra som har komenterat gillar blomhjärtat urtjusigt blev det, och massor av blommor har det gått åt ser jag.Din vikning i hörnet med blommorna är lika tjusig som vanligt. Jaa hela kortet är så vackert, gillade de små hjärtanen i hörnet på textrutan.

    Från det ena till det andra undrar om Ica Maxi är medvetna om all den gratis reklam som sprids här på bloggarna det är som en löpeld att de har scrap saker i sitt sortiment =)))

    Hoppas att du hade en riktigt härlig Alla Hjärtans Dag med många kramar
    Blev det för lite så skicklar jag några extra till dig den här vägen.
    Ska nu försöka bruka allvar och göra ett inlägg när hundarna har fått sitt

    Många ,många Kramar
    Mona

    SvaraRadera
  19. Meeen åhhh sååå ljuvligt och sååå tjusigt

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  20. Wow sååå fint!! Verkligen romantiskt och ljuvt:)
    Hoppas du hade en fin alla hjärtans dag:)
    Kramiz

    SvaraRadera
  21. Oh, vad gullig du är som ständigt besöker min blogg! Tack för all uppskattning ifrån dig, själv räcker inte tiden riktigt tiden till allt just nu. Har burit och skruvat i masssor och har träningsvärk.

    Vilket fint kort du har gjort älskar att du har så många blommor på. Vilken fin gåva att få!

    Tack för tipset om ica maxi- åker sällan dit. Men har jag vägarna förbi ska jag ta en extra titt!

    Ha en fortsatt härlig helg! Kram Katja

    SvaraRadera
  22. Vilken fin gåva! Vad använder du som "glas" i själva asken? Jag brukar återanvända gamla plastförpackningar som jag fått scrapsaker i. Har sett att några använder gelatinflak (eller vad man ska kalla det) men jag kan inte begripa hur de får dem att inte gå sönder om man ex. ska skicka kortet :)
    Hinner inte med mitt liv just nu med helt nytt jobb och alla barnens aktiviteter så mannen och jag håller på att vänja in oss till det nya livet just nu ;)
    Kram, kram nu ska jag baka till dagens släktkalas

    SvaraRadera
  23. Vilken fin gåva! Vad använder du som "glas" i själva asken? Jag brukar återanvända gamla plastförpackningar som jag fått scrapsaker i. Har sett att några använder gelatinflak (eller vad man ska kalla det) men jag kan inte begripa hur de får dem att inte gå sönder om man ex. ska skicka kortet :)
    Hinner inte med mitt liv just nu med helt nytt jobb och alla barnens aktiviteter så mannen och jag håller på att vänja in oss till det nya livet just nu ;)
    Kram, kram nu ska jag baka till dagens släktkalas

    SvaraRadera
  24. Jaså, tack för tipset med ica maxi jag hade inte en aning att de hade kantstansar får försöka komma ihåg att titta nästa gång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätteläckert! Gillar "blomarrangemangen" jättemkt!

      Radera
  25. Hej Iffa,
    åh vilket vackert kort! Helt ljuvligt med alla blommor, gillar färgkombon jättemycket! Jag har hört talas om Maxis pyssel men inte åkt och kollat än, får ta och göra det. Tusen tack för ditt erbjudande om att stämpla gitarren till mig, så snällt! Jag hör av mig ...
    Ha en skön söndag!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  26. Vilket vackert kort och det blev så fint med alla blommor.
    Visst är det kul att man titta på lite scrapsaker när man går och handlar.
    Kram Isabelle

    SvaraRadera

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)