onsdag 20 februari 2013

Denna gången blev.....

.....det ett blått nappkort!

Nappkort nr 2 var precis lika kul att göra som nappkort nr 1! 

Denna lilla gosse hade inte fått något namn när jag gjorde kortet så det blev 
datum på precis som på det andra.




Blev lite blåa dekorationer på insidan denna gången och en söt babystämpel på baksidan....


Här går det inte fort med skapandet. Vardagen tar ut sin rätt och det blir inte mycket pysslat
under vardagarna..........men nu är det snart helg igen så då hoppas jag att jag
får gjort lite vid pysselbordet!

Alla härliga kommentarer ni ger mig här inne gör denna hobby ännu roligare,
stort tack för alla härliga ord ni skriver!!!

Kram från mig




22 kommentarer:

  1. Gulligt nappkort. Så roligt med lite annorlunda vikningar.
    Svanen på min ask visste jag knappt själv att jag hade. Skulle stansa ut 2 hjärtan:)) Hoppas du får lite pysseltid snart.Kram

    SvaraRadera
  2. så himla sött, något jag ska tänka på då det är dags för bebiskort.
    Förstår att du är trött och längtar hem. Ibland då jag känner mig ensam och är ledsen över att ej jobba försöker jag tänka att de som jobbar kanske önskar sig det jag har..jobbigt....

    SvaraRadera
  3. Så gulligt!! Jättesöta dekorationer och stämpel :)
    Jag känner precis som du... att man önskar att man hade mer tid och ork :)
    Hoppas du får lite tid vid pysselbordet i helgen :)
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Söt napp. Gillar den blå färgen och de fina dekorationerna. kram bibbi

    SvaraRadera
  5. En till söt Iffanapp, fin blå färg
    och jättefina dekorationer.
    Bebisen på baksidan var gullig.
    Ha det gott och hoppas du får
    många mysiga scrapstunder i helgen.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag gillar verkligen dina fina nappar,
    tänkte jag skulle lifta den någon gång :)
    Kram & ha en bra dag!

    SvaraRadera
  7. Jättesöt liten napp och så perfekt för en ny liten pojke!
    Hoppas du får massor med tid i helgen till att scrappa.
    Kram
    Rosemarie

    SvaraRadera
  8. Hej Iffa!
    Sååååå gulligt nappkort du gjort igen:)) Den blå färgen gillade jag:))
    Dekorationerna är sååå söta oxå:)) Du är så duktig:))
    Skönt med helg snart igen:)) Hoppas du får tid till lite pysslande:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  9. Nääämen, ett till helt bedårande sött nappkort med många och fina dekorationer precis på de rätta ställena! Och den lille sötisen på din personliga stämpel känner jag ju väldigt väl igen, vad fint han/hon passar där. ;)

    Nää, det är inte alltid lätt att hinna med sig på vardagar och samtidigt kunna vara på topp vad gäller kreativiteten. Förra veckan var en sådan vecka för mig, jag var helt enkelt för trött för att orka skapa och hittade liksom inte igen kreativiteten. Ibland är det istället precis tvärtom för mig, att jag liksom piggnar till när jag ställer mig i scrapverkstaden, tiden försvinner och kreativiteten flödar trots att arbete och måsten tagit mycket kraft. Men det brukar ju ordna upp sig och rätt vad det är så är vi igång igen och om inte annat så är det ju snart helg igen =)

    Varmt tack för det du skrev inne hos mig, jag suger åt mig som en svamp av ditt beröm och är ödmjukt tacksam om jag lyckas inspirera dig och andra i scrapvärlden. Som du redan vet så inspirerar du mig också med dina fanstasifulla kreationer och med din personliga prägel på dina alster och med det att du alltid tolkar om idéer till din helt egna look!

    Ha det gott nu, den sista skälvande transportsträckan till den efterlängtade helgen! =)

    Kramar

    SvaraRadera
  10. Och lika gullig blev denna som förra gången. Och kanske jag t o m gillar den lite lite mer denna gång för den har ju blått ;D

    Tycker din idé med nappkort är fantastiskt fiffig och resultatet helt fantastiskt, du dekorerar verkligen så härligt denna liksom alla din alster.

    Du, jag ser att du har en PhunnyFace stämpel på kortet. Vet inte om du vet... och kommer inte ihåg om jag sagt det... men vet du att man kan bli Månadens artist hos PhunnyFace när man skickar in något alster man gjort under månaden till dem innan den 25:de? Om du inte visste så läs mer här http://phunnyface.blogspot.se/p/artist-of-month.html

    Ha det riktigt riktigt bra!!! Storkram!

    SvaraRadera
  11. Vilket gulligt nappkort:)
    Kram Isabelle

    SvaraRadera
  12. Hej! Vilken härlig blå färg och söta dekorationer! Efter en dag på jobbet är det skönt att komma hem och pyssla en stund, total avkoppling tycker jag att det är. Hoppas du får tid att pyssla i helgen, vi hörs! Kram Karin

    SvaraRadera
  13. Lika gulligt nappkort som det förra. Den blå färgen var helt underbar!!
    Hoppas du får mycket tid till scrappande i helgen. Jag hoppas också få lite tid till det snart.
    Kraaaam

    SvaraRadera
  14. Men jösses vad är det för sött du har gjort nu då, har missat det första nappkortet. Alldeles underbart ljuvligt.
    Detta måste jag ju bara ta och testa att göra när jag mår bättre ;)
    Javisst är det ju så att man inte alltid hinner pyssla så mycket som man vill på vardagarna med jobb, hem o barn m.m, men snart så är det ju helg :), så hoppas att du får lite pysseltid.

    HA DET SÅ GOTT!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  15. Nappkorten är verkligen urgulliga.Så många söta dekorationer. Roligt med för mig ny modell. Egentligen kan man göra kort med vilken modell som helst.I skolan gjorde vi små böcker och klippte ut dem som ekorrar , svampar ja allt möjligt.Det ska bara bli av.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  16. Å vilket sött kort, väldigt passande till en bebis.
    Hoppas du får en fin helg,Kramar

    SvaraRadera
  17. Så gulligt även detta kortet till killen blev roligt att hitta på någon ny vikning som ingen annan har gjort innan.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  18. Jättefint!

    Och din personliga stämpel med bäbisen från Phunnyface blev ju verkligen pricken över i den här gången!

    Ha en bra och kreativ helg!

    SvaraRadera
  19. Vilket härligt nappkort!

    Önskar dig en riktigt bra helg min vän!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  20. Så sött det bara kan bli till en nyfödd bebis, gillar det jättemycket!
    Ha en skön helg!
    kram Charlotte

    SvaraRadera
  21. Hej vännen!!

    Än en gång ett superfint kort!
    Alltså den nappen är ju hur grym som helst!!

    Önskar dig nu en superskön helg och hoppas du får massor med tid för pyssel!! :-)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  22. Jätte sött nappkort :D Kul idé

    SvaraRadera

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)