torsdag 29 november 2012

Döskallar....

....tyckte jag skulle passa perfekt till mottagaren av detta kort =)

Då jag gillar att matcha saker fick kortet samma färger som paketet som skulle ges.

Passade även på att prova en för mig ny kortvikning som jag tycker var kul att göra 
och lite rolig då den går att hänga upp sedan om man så önskar.

Baksida med plats för hälsningen


Det färdiga kitet som gavs till ett födelsedagsbarn idag =)




Innehållet i detta paket var ett ljus från Yankee Candle, mitt absoluta favoritdoftljus
finns i massa härliga dofter och sprider en alldeles lagom doft i hemmet =)

Idag kom så äntligen vintens första snö till oss här, så mysigt med lite vitt ute lagom
till 1: advent och så mycket bättre än allt regn vi haft det sista!

Kram Iffa

20 kommentarer:

  1. jättehäftig kortvikning snyggt med matchande färg. Det kom lite snö i Hässleholm idag också men tyvärr så blev den inte liggandes.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  2. Ja men jisses vilket snyggt paket!!! Och vilken härlig vikning. Den gillar jag! Verkar dessutom vara en typ av vikning som jag kanske skulle klara av :D

    Nä du, vi har inge snö ännu. Några gånger har det kommit ner något men lika fort försvunnit. Som längst har vi kanske haft lite lite snö i 2 dagar. Så gissa om det längtas efter snö här :) I alla fall sonen min :)

    Önskar dig redan nu en riktigt trevlig helg!!! (själv ska jag på begravning på lördag så jag vet inte om min helg kan bli så trevlig...)

    Kramiz!

    SvaraRadera
  3. Kanon fint , här snöar det också ikväll...

    Trevlig helg och advent
    Kram
    //anneli

    SvaraRadera
  4. Snyggt kort och passar jättebra till paketet :) Snyggt mönstrat ljust papper. Här har det också snöat idag och forsätter inatt till imorgon kväll säger dom. Många avåkningar runt omkring.Tur man inte behöver ta sig ut. Ha det bra.
    kram bibbi

    SvaraRadera
  5. jättesnygg kortvikning, snyggt med matchande färg till paketet.
    Må gott & ha det bäst.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. oj vilken läcker vikning! Kul att vika upp kort efter kort...Snyggt också att paket och kort har samma färger :)Gillade charmsen massor också:)
    Kramiz till dej

    SvaraRadera
  7. Läckert kort! Fin die, är det en Spellbinder? Har oxå testat den vikningen men gjorde med runda dies, detta måste jag pröva - det blev ju sk-tbra!
    Fyndade du ngt på Creativica i onsdags?
    Hörde att det fanns snö både "söder" och "öster" om sta'n, men inget direkt här ännu... det är väl en tidsfråga :)

    SvaraRadera
  8. men guu så coolt och snyggt gjort.
    Trevlig helg ...jag ser det snöar..

    SvaraRadera
  9. Så fräck vikning. Jätte fint.
    Ja, det är snyggt när kort och paket matchar varann.
    Här har också kommit lite snö och det är de
    kul. Lagom till att vi i morgon har julmarknad med
    ett jättestort "tomtetåg" som avslutning. Detta är jätte
    trevligt att titta på och naturligtvis roligare om det är lite snö
    runt omkring. :)

    Önskar dig en trevlig första advent.
    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  10. Hej Iffa!
    Tack för din goa kommentar inne hos mig, jag mår bara bra:) Har bara inte hunnit med att lägga in grejer på min blogg, det är nog ren lathet;) Jag har hunnit göra en del julkort och några andra kort oxå. Lovar att lägga upp dem snart!
    Sååååå läckert kort du gjort, och vilken läcker vikning:)) Passar så bra till paketet:) Du är så påhittig:))
    Här har det kommit en hel del snö, så vackert:))) Våra tre små vovvar bara älskar snön:))

    Ha nu en fin första advent
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  11. Vilken läcker vikning. Du är en mästare på dessa :) Snygga färger.

    Gillade din burk i förra inlägget också. Jag gjorde en större variant på en sån till farsdag, och det var riktigt roligt att göra. Det blir så snyggt med korsettryggen!

    Ha en trevlig helg!

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera
  12. Väldigt snyggt & kul modell av kort!
    Trevlig helg!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  13. Läckert paket! Och fint med döskallen där som pricken över i!

    Ha en härlig helg!
    Själv ska jag minsann ha julkortspyssel på jobbet! Hoppas det går bra...

    SvaraRadera
  14. Tufft kort, alltid skoj med nya vikningar.
    Jag har sagt det förut, lila är snyggt :)
    Läckert paket, tufft med dödskallen.
    Ha en mysig 1:a advent.
    Kram

    SvaraRadera
  15. Supersnyggt!!
    Ja du, jag menar verkligen TYVÄRR för jag avskyr december trots att jag gör julkort ,hihi. Du var snabb in till mig idag och den vikningen är en "äkta iffa", tack för den =)

    Ha det gott!
    Kram/Y

    SvaraRadera
  16. ÅHH WOOW sååå himla läckert, och såå snygga färger, du kan då komma på så roliga vikningar och allt ;).
    Har inte hunnit med att titta på allt du gjort men har ju missat leopard mönstrade burken här under och vad ska man säga ALLDELES FANTASTISKT SNYGGT.
    Jag måste ju passa på att TACKA för ALLA DINA UPPMUNTRANDE kommentarer, jag blir alltid lika glad för dina fina ord, dom betyder mycket ska du veta ;).

    HA EN HÄRLIG ADVENTSHELG !!

    BAMSEKRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera

  17. Så tufft kort!
    Ha en trevlig första advent!
    Kramiz!

    SvaraRadera
  18. Läckert, dödskallar gillar jag skarpt och lila/silver är en härlig färgkombo! Vad fint att du embossat papperet i olika mönster! Härlig kortvikning också och kortet sitter ju som gjutet på paketet!

    TACK för allt snällt du skrivit inne hos mig, jättekul att du gillade stämplarna. Joo, jag gissar att särskilt puma-stämpeln kommer att hamna på massor av mina kort och förhoppningsvis på andra scrappares också =) De andra två är ju för lite mer speciella tillfällen...

    Jaaa, det var verkligen underbart att vakna (sent som attan, t o m lillkillen sov sött) 8:30 och veta att hela helgen var kvar. Varit på julmarknad tvärs över gatan och sedan julshopping på stan, en riktig toppendag med andra ord! Hoppas att du med haft det mysigt idag!

    Ha en härlig lördagskväll!

    Stor kram

    SvaraRadera
  19. Väldigt snyggt. Ha det bra och trevlig advent. Kram

    SvaraRadera

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)