tisdag 3 april 2012

Vad jag har längtat efter...........

....att få göra denna framsidan igen! Ända sedan jag gjorde den förra gången på det här kortet så har jag velat göra det igen =) Bläddrade bland mina papper efter shoppingen på mässan i helgen och hittade ett så läckert papper från PrimaMarketingInc "Faiy Flora Collecion" som legat i mina gömmor ett tag tror jag. Kände för att göra ett vårkort så pappret blev perfekt! Pappret är väldigt färgglatt så jag har kört vidare på det temat och satt på färger som finns i pappret.

Jag brukar inte skicka in mina kort till tävlingar men denna gången tänkte jag att jag skulle göra det. Jag är med i en tävling på StampARTic  med detta kort. Det roliga var att man skulle välja ut tre saker ur en bingobricka som skulle vara med på kortet. Jag valde blommor, band och stämpel...........förvånande va =)

Jag tyckte det här kortet var superkul att göra! Sen fick jag ju oxå använda lite av det jag köpt på mässan, bl.a en av de superfina nya stämplarna från VildaStamps och den ursöta skeden från Bildmålarna .

Här kommer i vart fall en rad kort på resultatet!!
....insidan....
....och baksidan....

Det var dagens kort ifrån mig =)

Hoppas ni får en skön ledighet nu när det blir lite långledigt i påsk! Snart är det dax att dra vinnaren i min andra blogcandy  .....nu är det bara några dagar kvar att kunna delta och det är så roligt att så många redan har valt att vara med =))

Kram Iffa

34 kommentarer:

  1. Det här tycker jag om, superfint. Ha det så gott. Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Hej hej:) Vilket underbart kort, så mycket fint och mycket bling, glitter:) Gillar verkligen din kortvariant :)
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Vilket färgglatt och vackert kort du har gjort. Så fint med alla blommorna och fjärilen är så fin. Lycka till i tävlingen! Kram Lena

    SvaraRadera
  4. vilket jätte mysigt kort!!

    SvaraRadera
  5. Så vackert kort du gjort och med så många olika detaljer! Såg också de där söta skedarna när jag var på mässan i Helsingborg.

    SvaraRadera
  6. Åhhh ett sånt tjusigt kort och så många fina detaljer
    Kramis

    SvaraRadera
  7. Vilka avancerade saker du gör! Det kommer att ta mig år innan jag kan göra en liten del av det du gör!
    Så fina saker!
    Ha en bra dag imorgon på dymmelonsdag!
    Kram Paula

    SvaraRadera
  8. *suckar hänfört* Vackert ♥

    SvaraRadera
  9. ÅÅÅH WOOOW HELT UNDERBAR, så fantastiskt snyggt dekorerat med blommor o bling, och snörningen, jaa jisses bara ÄLSKAR DET :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  10. WOW, så vackert...massor med fina detaljer och färgerna är underbara! Läcker korsettknytning, fina glitterbeströdda blommor, underbart uppvik på framsidan av kortet och fjärilen är helt makalöst fint gjord!! Lycka till i tävlingen!

    Kram

    SvaraRadera
  11. Åh vilket härligt kort, underbara blomdekorationer du gjort! Härliga färger med!
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  12. Fint som snus! Underbart härliga vårfärger!

    SvaraRadera
  13. Hej vännen!
    Så vackert kort, gillar det mycket. Fina färger och vackert dekorerat1
    Ha en Glad Påsk!
    Kram Lene

    SvaraRadera
  14. men vilket vackert välarbetat kort!

    SvaraRadera
  15. Jätteläckert!! Underbar vårkänsla! Härligt när man får inspiration på mässorna. Måste fortsätta pyssla på mina "projekt" och här sitter jag o läser bloggar istället ;-)
    Stora kramen

    SvaraRadera
  16. Ett sådant härligt kort. Fina färger, papper och rosor. Så snyggt att placera dem så som du har gjort. De oranga rosorna gillade jag. Sedan den lilla skeden blev en fin dekoration. Var har du köpt den ? Vill även önska dig Glad Påsk, kram Gertrud

    SvaraRadera
  17. Ett helt underbart kort med härliga vackra färger och detaljer:) Ett kort man blir GLAD över att titta på:)

    Önskar dig en riktig trevlig och Glad Påsk :)

    Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    SvaraRadera
  18. Jättefint kort. Hoppas det går bra i tävlingen. Önskar dig en riktigt Glad Påsk. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  19. Hej,
    Vilket superfint kort. Härliga färger och fina detaljer.
    Ha det så bra.
    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  20. Ett härligt kort i helt underbara färger! Både färgstarkt och milt på samma gång, hur du nu har lyckats med just det?! *S*

    Och personliga stämpeln blir ju, som alltid, pricken över i!

    Ha en glad och fin påsk!

    SvaraRadera
  21. Hejsan säger Vildas Puck
    Ett fantastiskt kort och lite inside information
    Bilden på barnet är Vilda Ulles mamma...
    Mvh Vilda Stamps

    SvaraRadera
  22. Woow vilket snyggt kort du fått till en full poängare, alla sidor lika fina och väl arbetade, älskar blomdekorationen på framsidan och den läckra snörningen på baksidan.
    Kvasten står startklar...
    Glad Påsk!
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  23. Underbart kort med så fina detaljer.
    Önskar dig en GLAD PÅSK
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  24. WOW!!!! Så fint!
    Glad Påsk! Hoppas du får äta många ägg.
    Kram

    SvaraRadera
  25. lovely card you have made great colors and blingbling.
    byebye,Lean

    SvaraRadera
  26. Vilket underbart kort, jag förstår att du är nöjd! Framsidan måste jag hålla med om är minst sagt ljuvlig. Roligt att du kan inspireras av tidigare skapelser, det är så man utvecklas. :)
    Jag vill också berömma baksidan av kortet, snörningen älskar jag.
    Glad påsk!
    Kram

    SvaraRadera
  27. Waooo snyggt ♥...
    /Mvh Fru A.E

    SvaraRadera
  28. Ville bara kika in och önska dig en Glad Påsk. Kram Nina

    SvaraRadera
  29. Jättefint kort! Ser verkligen sådär härligt vårigt ut!
    Jag ska prova om jag kan göra skrivkolumnen bredare i bloggen som du skrev, så jag kan ha korten större. Men jag provade också att fota mitt senaste alster idag ståendes, och jag tycker att det ser bättre ut än när det ligger ner. Tack för tipset :)
    Ha en underbar påsk-helg nu! Kram Millan!!

    SvaraRadera
  30. Vilket härligt kort, du är jätteduktig på att arrangera dina blommor, Har kikat runt lit på din blog:O) Tack för alla goa kommentarer du lämnat.

    SvaraRadera
  31. Så jäkla snyggt, härligt med allt bling också!!!

    SvaraRadera
  32. Jätteläckert!!! Många fina detaljer och härliga vårfärger.

    Tack för din goa kommentar inne hos mig, blev verkligen glad!

    Lycka till i tävlingen :)

    SvaraRadera
  33. Hej! vad roligt att du vill vara med i min bloggcandy :) Detta kortet var helt underbart med vackra färger och massor av blommor och glitter (som jag gillar :)
    Ha det gott!
    Anna
    Ps. jag lägger mig som följare..

    SvaraRadera
  34. WOW! Så fint!! Helt underbart kort, och märkligt att du inte vann tycker jag ;)
    Tack för de snälla orden om mitt kort!
    Kram Ullis

    SvaraRadera

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)