torsdag 28 juli 2011

Ullared

Som jag skrev igår var vi i Ullared. Det enda som var scraprelaterat blev det här........




Ullared
 
Vanliga fotoark som jag brukar använda att ha på insidan av korten om jag vill ha vitt, en till förvaring av spillbitar, tänkte äntligen dela upp enfärgade i en och ha mönstrade i en.
Sen fick det ju bli en förpackning med kaffefilter =) ............endast 9 kr!! Ni kan ju förstå hur många blommor jag kan göra av dessa, fniss.

För att kompensera det dåliga utbytet av scrapprylar igår fick jag ställa det till rätta idag, så detta blev dagens shopping av scrapprylar!




Dagens shopping
 
Stämpeln från Magnolia tyckte jag var jättefin. Är en skottkärra med blommor i. Blommorna går ju enkelt att maska bort om man inte vill ha med dom varje gång.

Imorgon tänkte jag lägga upp ett tips på en fin dekoration som jag fastnat för just nu. Enkel att göra och går att variera hur mycket som helst!

Ses imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)