fredag 29 juli 2011

Snurra

När jag för ett tag sedan gick igenom gamla scraptidningar hittade jag denna. Testade och det blev en ny favorit =) . Den passar perfekt på kort och även på layouter och går att variera hur mycket som helst.




För att göra denna tar man valfritt mått på en rektangel. Sedan skär man in mot mitten från varje hörn, men inte ända in. Vik sedan in varannat hörn mot mitten och limma eller fäst med en brad. När detta torkat är det bara att gå loss och dekorera den!

Inne på Lantmännen i Ullared hittade jag en fin inredningspryl som jag bara var tvungen att ha. Den fanns med ett par olika ord + en helt tom som man ju då när man scrappar direkt tänker att man kan dekorera med stämplar själv =) . Jag tog dock en med redan färdigskrivet ord på. Nu står den i mitt vardagsrumsfönster här hemma och jag är såååååååå nöjd!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)