fredag 10 augusti 2012

Vinnarens glasskort =)

Tjingeling!


Vinnaren av min candy fick även ett miniglasskort med vinsten. Jag har ju gjort ett sånt här glasskort förut som jag bloggade hos ScrappaLoss och det hittar ni HÄR .


Denna gång gjorde jag glasskortet mindre och med en knytning istället för magneter.







Jag tycker verkligen dessa kort varit roliga att göra och är nöjd med att jag utvidgade det till tre sidor så att man kan skriva mer på dom!
Denna gång har dock någon tagit en smakbit av glassen =))


Tack för alla tips om både skrivare och vit penna, skall kolla upp detta och se vad det kan tänkas bli för inköp!

Trevlig helg!!!!

Kram Iffa




19 kommentarer:

  1. Vilket super härligt kort,glass är ju aldrig fel?!!!!

    Önskar dig en riktigt skön helg, hoppas vi får sol och härligt väder!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Läckert glass ju gott och ett härligt kort.
    Ha det gott....

    SvaraRadera
  3. Vilket läckert kort!! Kan tänka mig att det krävs en del tänk innan man får till det med alla tre sidorna.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Underbart kort och en riktigt mumsig glass, jag förstår att någon inte kunde hålla sig från att ta ett smakprov! =D

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Mums,vilken läcker och god glass.
    Den är verkligen jättefin.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Häftigt glasskort har precis ättit glass till kaffet det är inte dumt de. Bra med 3 sidor att skriva på.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  7. Lika läckert kort den här gången som förra fast snäppet bättre med tuggan och det hamnade hos en lycklig vinnare
    Ha en trevlig helg
    Kram Mona

    SvaraRadera
  8. Tack för kommentaren i min blogg.
    Ja tagsen blev uppskattad. Vat till stan och fikade med en kompis som var mottagare av den. Skönt med miljöombyte. Snyggt glasskort du bjuder på. Liknande den som du gjort tidigare, men jag håller med om att tredelat var ett bra val :) Önskar dej en trevlig helg kram bibbi

    SvaraRadera
  9. Kortet är helt underbart !!! :)
    Har satt fast det på min skrivbordlampa i min pysselhörna som inspiration, Det är så fint och jag älskar färgerna :)
    Tack än en gång för vinsten.
    Önskar dig en underbar helg!
    Kramis

    SvaraRadera
  10. Hej Iffa!
    Vilket läckert glasskort du gjort.
    Härliga färger och tufft med det lilla bettet;)

    Ha en fin helg

    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  11. ÅÅH SUPERLÄCKERT, du har så mycket roliga idér, glasskortet är ju helt fantastiskt läcker, supersnygga papper :)

    TREVLIG HELG!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  12. Ser riktigt mumsig ut!

    Du... jag upptäckte plötsligt att jag inte har nån länk till dej på min sida... om du inte har nåt emot det så knycker jag med mej adressen och länkar nu på studs!?

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  13. Får mig att tänka på lakritsglass!
    Såå läckert - jag menar kortet ;o)
    Får lust att lifta - fast jag aldrig gör sånt....
    Kram!!

    SvaraRadera
  14. Åh, vad kul. Härliga färger och en hörna som är av, ser kul ut. Idag ha vi haft sommar, då blir man sugen på glass :) Ha det gott, kram Gertrud

    SvaraRadera
  15. Super cooooolt glasskort, får nog testa någon gång.

    Vill än en gång tacka för att du ville hjälpa mig med min blogg , jag har plockat bort massa kort i piccasa albumet korten som jag inte hade förminskat när jag började med bloggen, så nu har jag mycket utrymme.................

    Pysselkramar
    //anneli

    SvaraRadera
  16. ÅH man blir ju sugen på glass när man ser detta härliga kort!
    Undrar vem som tog en bit....
    Ha en skön söndag!
    kram lene

    SvaraRadera
  17. Rolig ide! Fint är det också!

    SvaraRadera

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)