lördag 12 december 2015

Snart jul och hej från mig :)

Halloj!!

Men hjälp, nu har det gått ett halvår sedan jag la upp nått här :)

Vet inte om någon fortfarande kikar in här men tänkte 
att jag skulle lägga upp lite av det som jag fått
pysslat med sedan sist :)

Dottern och hennes kompisar har fyllt 18 år under
året så det har blivit ett antal sådan kort.



Fick förfrågan om att göra två bröllopskort och självklart ville jag det
för dom är så roliga att göra :)





Ett tvillingpar skulle döpas och fick även göra korten till dom :)



Och sedan har det blivit lite andra kort till olika tillfällen :)




Ännu ett av mina nappkort :)



....och en liten tag...



En perfekt gå-bort-present är dessa ljuvliga tvålar :)



Så även om jag inte håller igång min blogg något vidare längre så pysslas det fortfarande av och till i min lilla vrå!

Önskar er alla en jättefin jul- och nyårshelg!

Kram Iffa

6 kommentarer:

  1. Äntligen dyker du upp och till råga på allt med MASSOR av fina kort. Oj så mycket fint.
    Du får ha en trevlig jul du också
    Kram/Y

    SvaraRadera
  2. Hej vännen:)
    Men så kul att du bloggat igen:) har saknat dig! Såååå många superläckra kort du gjort i olika vikningar, me like:))))) Visst rinner tiden iväg alldeles för fort! Tänk att det snart är Jul igen. Tycker inte jag hunnit med nån ting;) men jag tycker man alltid känner så strax innan jul;) Det blir ju alltid jul ändå:)
    Du är så duktig och påhittig när du gör kort:)) Hoppas nu alla som fick sina kort blev supernöjda:))
    Kika gärna in till mig om du har tid och lust:)

    Må nu så gott vännen och var rädda om er:)
    kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Men WOW så mycket snyggt du skapat!! Det översta kortet är jag lite extra kär i med de mjuka färgerna och den fina korsettknytningen. Du är otrolig och jag är glad att du bjöd på så mycket vacker inspiration här i bloggen.

    Önskar dig en riktigt, riktigt god jul!

    Kram från Kristina

    SvaraRadera
  4. Helt fantastiska kort och tags du gjort!!! Jag har varit urusel på att göra ordentliga bloggrundor på senaste tiden, ja en längre tid egentligen... :) Men så här lagom på årets sista dag så har ju du också lite innan gjort ett inlägg ;) :) så jag kan kika in och önska dig ett rikgit Gott Nytt År!!! :)

    SvaraRadera
  5. Hej Iffa!
    Å så roligt och inspirerande att se alla dina otroligt fina alster!! Precis som Päivi här ovan har jag varit dålig på att gå runt på bloggrundor, men dina rara kommentarer inne hos mig fick fart på mig igen - tusen tack!
    Hoppas du har det gott - och tur att du håller ordning på doktorerna och deras "tidsuppfattning"!!
    Kramar i massor till dig!!

    SvaraRadera
  6. Kikar in - om än på ett gammalt inlägg :)
    Ha det gott och hoppas du bloggar snart igen.
    Kram Lisa

    SvaraRadera

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)