fredag 24 februari 2012

Jag har fått en Award!

Jag har fått ännu en Award =)...............denna gång av gulliga Mona !
Min första award fick jag för någon månad sedan och blev jätteglad. Det är så roligt att mitt lilla hörn på nätet uppskattas av så många.



Imorgon fyller min blogg 7 månader och min besöksräknare står just för stunden på hela 10 041 besökare!!!!! Jag är sååååååååå smickrad! För inte så längesedan hade jag min första candy här i min blogg för att fira att jag haft bloggen i 6 månader..................men nu får jag nog börja fila på att kanske fira alla mina fina besökare oxå =) Ni får hålla utkik framöver =))

När man har fått en award ska man:

Kopiera och länka till den man fått den av och sedan ge den vidare till 5 bloggare som man inspireras av och som har mindre än 200 följare plus att man skall meddela dem detta.

Denna gång väljer jag att ge vidare denna award till alla er som hälsar på här inne hos mig och som lämnar så fina gulliga kommentarer!! Det betyder så jättemycket för mig att ni tar er tid att lämna ett spår efter er här hos mig. Jag har även nu i dagarna tagit bort ordverifieringen igen då jag själv tror jag ska blir alldeles tokig när jag ska försöka se vad det är för bokstäver som man ska skriva in när jag kommenterar så jag hoppas det ska gå bra utan den då jag inte vill ge er huvudvärk i onödan =) Jag kikar alltid in hos er alla som lämnar kommentarer även om jag inte kommenterar varje gång. Ni är en stooooooor inspirationskälla till mig!

Stor kram

Iffa

3 kommentarer:

  1. jag är helt ny i scrapbooking så jag älskar att kolla alla bloggar jag hittar och hämta så mycket inspiration jag kan få :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till awarden, den är du verkligen värd. Det är alltid lika roligt att titta in och se vad du hittat på. Trevlig helg. Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Så fina kort du visar här under. Grattis till alla besökare. Hoppas du får en trevlig helg!

    Ja, dessa ord kan man bli galen på, ha,ha.

    SvaraRadera

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)