lördag 14 februari 2015

Hej från mig =)

Hej!


Inte tätt mellan inläggen här inne som sagt.................fyra månader sedan sist, oj!

Jag pysslar när ork och tid finns så lite har blivit gjort de senaste månaderna.
Gillar ju även att baka så vad kan vara bättre än en dag som denna att baka dessa =)


Lite mer på temat hjärta <3



Har hittat en ny liten favorit att göra och sätta på mina kort =)


Måste ha hittat absolut bästa sminkförvaringen som var som klippt och skuren för vårt pyssel!!




Julen har ju hunnit varit sedan jag lade upp något så lite blev det gjort =)





Lite blandade kort ......










Absolut bästa och goaste tvålen !



Fick ett sånt underbart kort av en vän och fick lov att prova göra likadant = älskar det!



Och avslutningsvis försökte jag för ett tag sedan att göra ett datorkort =)



Önskar er alla en fin helg!!

Kram Iffa

13 kommentarer:

  1. Vilken härlig blandning av kort och annat pyssel! Vart har du köpt pyssel/sminkförvaringen?

    SvaraRadera
  2. Oj, gisses så mycket fint att titta på :)
    Du har verkligen variation på dina pyssel alster.
    Kram & ha en toppen bra alla hjärtans dag!!

    SvaraRadera
  3. Men halloj Vännen:))
    Såååå kul att du är tillbaka här igen:)) Och gisses vad mycket läckert du gjort:)))))
    De där burkarna är ju urläckra:)) Öljett korten tokgillar jag och korsetten är ju super läcker:))
    Häftigt data kort oxå:)) Du är sååååå duktig och det var så kul att få kika in till dig igen:))
    Visst var det roligt att göra det kortet med rullade kanter!

    Ha nu en jätte skön helg och var rädda om er:))
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  4. Ojojoj så många superfina saker du visar idag. Det var roligt att se vad du gjort. Du har så många piffiga idéer. Och så hjärtansbullar, ser såååå läckra ut.
    Stor hjärtekram till dig från Eva

    SvaraRadera
  5. Hej , det var ett tag sen men vad kul att höra av dig, ser ju att du har inte legat på latsidan precis , många fina kort, alster................... med många härliga detaljer, kommer säkert sno något från dig ( lifta kanske det heter ) ........................

    Många kramar till dig
    //Anneli

    SvaraRadera
  6. WOW så mycket fina saker du har gjort datorkortet var häftigt det gilllade jag ska lägga det på minnet till en passande person. Kul ide med tvättklämman och de små rosetterna gillade jag.
    Försökte tacka dig på instagram för det fina julkortet jag fick av dig men vet inte riktigt om jag lyckades har inte riktigt blivet så haj på det ännu men jag blev så otroligt glad när det damp ner i brevlådan det värmde verkligen.
    Ja du har verkligen inte legat på latsidan du får ju hur mycket som helst gjort i din kammare

    Ha det så gott i februari rusket
    Många Kramar Mona

    SvaraRadera
  7. WOW....helt mållös.....hur många fina saker som helst, man kan ju titta hur länge som helst. Det kommer bara mer och mer och mer..... Superfina saker!

    SvaraRadera
  8. Många vackra, fina och roliga alster :)
    Fina ♥ bröd, dom ser väldigt goda ut.
    Ha det gott!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  9. Här fanns det ju MASSOR av fint att titta på!!! Jag som trodde att du nog hade lagt ner produktionen alldeles... men så fel jag hade! Fint att se att du skapar en del, det är bra för själen, vet du!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  10. Så goda mathjärtan du har bakat. Sedan helt fantastiska kort och så många du har gjort.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  11. Har tittat igen på allt du har pysslat med, och du är verkligen duktig på det du gör :)
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Tack för titten hos mej!

    Önskar dej och familjen en riktigt fin midsommarhelg, med eller utan regn! Kram!

    SvaraRadera

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)