torsdag 22 mars 2012

Idag blir det lite påsk =)

Tack för er respons på det förra inlägget!! Det var roligt att läsa om vilken stil ni tycker jag har på mina kort,  tycker det stämmer bra det ni tyckt! Samtidigt är det nog så att det är nyttigt för hjärnan att gå loss på något helt annat ibland.

Idag blir det lite altrat. Jag älskar att altra olika saker, är ju hur kul som helst! Burken jag altrat idag har jag tagit från min son efter att han ätit upp godiset =)

Jag gör inte mycket som är på temat påsk......men några saker har det blivit och idag kommer första projektet upp.

På kortet här ovan gömde jag skarven som blev genom att sätta det vita lilla pappret där och stansade kanterna med min favoritkanstans från EK.

Ja, idag blev det en radda bilder och inte så mycket text =) Den söta påskkaninen är en die från BossKut som jag tycker är så gullig. Sen har ju självklart lite Stickles fått vara med, har helt plötsligt börja använda alla de färger jag samlat på mig för flera år sedan = jag älskar det!

Burken jag altrade var en sån här liten söt godisburk med goda hårda karameller i =)



Ha en fortsatt trevlig kväll. Vilket underbart väder vi haft idag, här var det 15 grader på eftermiddagen!!!

Kram Iffa

17 kommentarer:

  1. Det var näääästan lika varmt här, fjorton varma goa grader och solsken. Gissa om jag njöööööt när hunden och jag var ute på eftermiddagen?!

    Förstår att du längtar efter din stämpel! Den är såååå kul att jobba med och gör massor för helhetsintrycket på kortet!

    Ha det gott!

    Och ja, förresten: En underbar påskburk har du fixat till här också! Jättesöt!

    SvaraRadera
  2. Vilken söt burk du gjort! Jag köpte ett mini-pringles-rör häromdagen jag tänkte altra sen när jag får tid.
    Gult brukar vara svårscrappat tycker jag, men du fick till det så bra! Håller med dig om att kaninen var gullig, den var ju jättesöt! Älskar Gullefjun-texten, är det en stämpel eller var det på pappret?
    Angående ditt tidigare inlägg så är jag jättedålig på att sätta namn på olika stilar, vet knappt själv vad jag har för scrappstil. Och håller med dig, kortet var inte likt mycket av det andra man brukar se på din blogg. Förknippar dina alster med olika kortvikningar, rullade papper m.m. Men det är ju så kul att prova olika stilar i bland, vem vet kanske är det en stil man gillar! Därför tycker jag det är så himla kul att vara med i olika utmaningar, för det får mig att scrappa sådant som jag normalt inte gör. Nyligen var jag med i en ATC-swapp med temat steampunk..och det var nog den svåraste utmaningen jag vart med i, för det var så långt ifrån min stil man bara kan komma..men nu har jag provat :) Har fortfarande inte lyckats dekorera klart kortet jag gjorde efter din "stjärn-vikning", det är en utmaning det med, är inte van att dekorera såna kort. Lite svårt var det :) Ha det så bra, snart är det helg och vi håller tummarna för mera sol! Stor kram Millan!

    SvaraRadera
  3. Oh påsk inspiration! Härligt ♥

    SvaraRadera
  4. Vilken underbart söt burk :) Du är så påhittig, man blir så inspirerad :)
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Hej Iffa så fin burk du har fått till din kanin är ju hur söt som helst. Det här med stilar är nog nte jag heller så duktig på vet knappt vad jag själv har för stil eller så är det bara min egen :) Ditt kort med trädet vinner för varje gång jag tittar på det så det är ju inte fel att bara prova och testa på allt som känns kul. Jag tror inte jag skulle vilja bli placerad i en viss stil kanske försvinner lekfullheten i min underbara hobby då Ha fen bra fredag och en fin vårhelg
    Kram Mona

    SvaraRadera
  6. va mycket fint du gör..burken va superfin...tänk vad man kan klä in..

    SvaraRadera
  7. Beautiful!
    His works are amazing!
    I loved them all!

    SvaraRadera
  8. Vad söt burken blev!! Känns helt klart påskig!
    Tack så mycket för plåstren - de har kommit fram och de är ku bara för gulliga... Tack för de användbara plåstren
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  9. Åh så härligt med lite påskgrejer!! Jättefint! Tycker också det är svårt att definera stilar. Ha en trevlig helg!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Åh, vilken söt påskburk du har fått till. Jag tycker det är svårt med gult. Men du har lyckats så bra. Kaninen är så söt. Ha en trevlig helg. Kram Lena

    SvaraRadera
  11. Så snygg burk, riktigt påsk! Den söta påskharan blev jag kär i!
    Ha en skön helg!
    kram lene

    SvaraRadera
  12. En riktigt fin påsk burk! Kaninen är så mysig!
    Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  13. Här i Trollhättan har vi också haft underbart väder. Såå fin påskburk du har altrat. Tänk att få godis i den. Kram Nina

    SvaraRadera
  14. ÅÅH vilken härlig påskburk, man får alltid så mycket inspiration när man tittar in hos dig :)
    Du får alltid till det så himla snyggt, I LIKE!
    Vad söt påskharen är, såå söt :)

    KRAMEN MAJSAN

    SvaraRadera
  15. Vilken härlig påskburk/ask du fått till, kreativa du! Jag brukar inte heller göra så mkt påskpynt, har köpt lite annat än det klassiska påskpyntet, men lite kort får det väl bli ;-) Nu är det snart mässa! Dags att kolla inköpslista.. ;-) ha en härlig fredagkväll. Kram

    SvaraRadera
  16. Hej där!
    Vilka härliga burkar du altrat!!
    En liten fråga, "Gullefjun-pappret, vem är tillverkaren?
    Vårkramar, Monica

    SvaraRadera

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)