torsdag 10 november 2011

Roligt med mister!!

Att använda mister på det man gör är roligt och effektfullt.

HIttills har jag nöjt mig med att göra mina egna, lätt och billigt =)

Jag har köpt små Minimistflaskor och en variant att göra är att tillsätta lite Perfect Pearls i vanligt vatten....


....eller om man har överblivet eller kraschat rouge eller ögonskugga så funkar det oxå =).....



För att få färg på misten kan man droppa några droppar av Distress Ink i vattnet...




Vill man kan man ju självklart blanda i både färg och Perfect Pearl i samma flaska. Jag har gjort så att jag har färgerna i olika flaskor och Perfect Pearl i egna flaskor. På detta sättet tillsätter jag den glittriga effekten som blir av Perfect Pearls de gånger jag önskar den effekten genom att spraya detta över i slutet. Ibland vill jag bara ha den glittriga effekten och använder då bara de flaskorna på mina projekt.

Detta var mitt tips för idag!!

Kram Iffa



Den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)