lördag 21 juni 2014

Lite gott och blandat =)

Hej!!


Jösses, nu var det nästan tre månader sedan jag lade upp något här =O

Scrappandet har ökat lite under våren men bloggandet har inte hängt med......så tänkte jag skulle slänga upp det jag gjort här nu ifall det fortfarande är någon som kikar in här  =)

Till påsken blev det några saker gjorda. 
En riktigt påskig sak i rätt färger blev en altrad äggkartong


Lite mindre påskigt var detta chokladkort men blev väldigt nöjd med det!


och det blev även en altrad konservburk till påsk 



Själva var vi inte hemma över påsken i år utan var iväg på en två veckors lång
rehabresa för dottern i Spanien =)


Ett tips vi fick i Spanien som de hade att smärtlindra de onda små händerna var som en öppen vetekudde där man kunde stoppa ner hela händerna i.....så det var jag ju bara tvungen att göra när vi kom hem =)



En kompis fick barn i höstas och jag överraskade henne för ett tag sedan med ett minialbum, det första jag gjort av denna varianten som goa Pernilla visat mig och det blev så lyckat =)




Båda mina barn har fyllt år nu i juni och det blev varsitt snabbscrappat kort till dom




Ett flaskkort har äntligen provats att göras =)



Ännu ett korsettkort =)


Några kort från vår scrapgrupp på FB =)




En liten förpackning med ljus =)



& nu i juni tog barnens kusin studenten så då gjorde jag ett roligt studentkort till henne =)










Ja, det blev lite bilder idag =) och måste nog säga att jag saknat att blogga lite så kanske att det kommer upp ett inlägg till framöver utan att det går tre månader emellan = D

Önskar er alla en jättefin och härlig sommar!!
Själv började min semester igår och ska bli så skönt att vara ledig  =)

Kram Iffa

16 kommentarer:

  1. Så många fina inlägg du har gjort, ja jag hinner inte gå in så ofta heller så det får bli några kort i ett och samma inlägg. Gillar all kort och skärkilt studentmössan kanon.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  2. Oj, va mycket du har scrapat och så fint, vet inte vart jag ska börja :)
    Studentmössan va verkligen läcker, ser svårt ut att göra.
    Mini albumet till bebisen va verkligen fint, kan tänka mig att föräldrarna blev glada när dom fick det av dig.
    Va skönt för dig och dottern och komma iväg ett tag och njuta av sol och ledighet.
    Kram & må gott!

    SvaraRadera
  3. Å vad många fina alster du gjort, det ena finare än det andra....och sååå mycket inspiration åt oss som kikar in. Tack!
    Skönt med avkopplande resa, ser mysigt ut.
    Varm kram

    SvaraRadera
  4. Gu´ vilken häftig studentmössa. Och allt annat var precis så IFFA som det kan vara. Kör på nu med bloggandet. Vi är många som blir inspirerade av dig.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Nämen.... ni har ju varit precis där vi bor!!! Mina tjejer har gått i skola i villan mitt emot restaurangen på Forestal Sueco fram till i december innan skolan flyttade 5 minuter bort mot Puerto Banus. Vad synd jag inte visste det för då hade vi ju kunnat träffas!!!!! Jag är på frukostmöten en gång i månaden på just Forestal Suecos. Hade din dotter möjligen Laila som tränare i något?
    Som vanlig har du gjort massor av fina saker!!!!
    Kramisar
    L8

    SvaraRadera
  6. Men hörrudu! Du har ju gjort en hel massa underbart fina saker sen sist! Varierat i både färg, form och stil och lika läckert, alltihop!

    KUL att kika in och beundra dina grejor!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Men så kul med ett inlägg fullt av läckra saker. Jättefina kreativa saker du skapat.
    Stor kram från storstan

    SvaraRadera
  8. WoW! Så mycket fint du visar upp här nu! Jätteroligt att få se allt du gjort! Riktigt snygga grejer allihop! Chokladkortet blev en favorit den här gången! :)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hej Iffa!
    Sååå kul att se att du börjat scrappa igen:))))) Och sååå många snygga och läckra alster du gjort:))
    Studentmössan blev ju sååååå läcker, du kan du:)) Härliga bilder på er när ni var i Spanien. Grattis till
    både Oliver och Nathalie på deras födelsedag:)) Krama dem från mig:))

    Mini albumet blev såååå fint, så glad hon måste ha blivit för det:) Superläckert korsettkort och så även flaskkortet, du är sååååå konstnärlig:))))

    Båda korten från FB gillade jag också:))
    Hoppas nu din semester blir fin och avkopplande:))
    Må så gott vännen:)))

    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  10. Hej vännen! Va kul att du lagt upp nytt och det var inte liiite! Denna perioden på året är inte min mest kreativa utan det brukar bli mer fixa o dona hemma :-)
    Albumet blev ju sååå fint! Du lär dig verkligen fort ;-) förstår att det blev uppskattat.
    Nu blir det chokladdoppade jordgubbar. Stora kramen!

    SvaraRadera
  11. Ja vi är inte så bra på det här med att blogga! Hi Hi Men pysslat har du gjort! Älskar dina student mössor!
    Ha en trevlig sommar vännen!
    Kram Lene

    SvaraRadera
  12. Så roligt att se allt fint du gjort.
    Studentmössan var verkligen jätte snygg.
    Vet själv hur dåligt det blir med bloggandet vissa perioder, men du verkar att ha hunnit med att göra en del saker.
    Hoppas du har en bra sommar.

    Kraaaaam / Vivi

    SvaraRadera
  13. Äntligen har jag fått tid att kika runt lite i bloggar och inte bara följa era öden och äventyr på fb.
    Ojojoj så otroligt mycket inspiration du bjuder på här!!! Det ena alstret vackrare än det andra!! Spar den här sidan som en favorit att ta till när jag får idétorka!
    Hoppas du och familjen har en skön sommar - har ju sett lite glimtar på fb som ser lovande ut!
    Ha det gott min vän!! Kram!!

    SvaraRadera
  14. Kul att du bloggar igen :)
    Och det är inte några saker du visar upp,
    tuff och söt äggkartong, konservburken är
    jättefin och ditt album så tufft och snyggt,
    jag gillar din Sverigekarta :)
    Allt annat var också fint.
    Ha en skön fortsättning på sommaren :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  15. Hej igen Iffa även jag har för lite ork för bloggen och det beror inte enbart på vår gamla sega data. Men trots att du inte bloggat så pysslar du en hel del ändå. Din studentmössa gillade jag skarpt och det fina minialbumet vilket fint minne. Verkligen många fina alster du har skapat. Jag har inte ens lagt över mina bilder från kameran och det känns knappt lönt måste verkligen skaffa en ny snart. Sköt om dig vännen
    Många Kramar Mona

    SvaraRadera
  16. Tassar in bara för att lämna en liten hälsning och en kram!

    SvaraRadera

Stort tack för att du tar dig lite tid att lämna en kommentar, det förgyller min dag och uppskattas massor =)